yagmuryig winniandfriends ben 14+1im bana tahmınde bıle bulunmadı netlesmesı ıcın detaylı ultrosona gırecem 20haftada bende beklıorum benımkı sadece tahmın gerçeği doktor bılır
yagmuryig winniandfriends ben 14+1im bana tahmınde bıle bulunmadı netlesmesı ıcın detaylı ultrosona gırecem 20haftada bende beklıorum benımkı sadece tahmın gerçeği doktor bılır
yagmuryig winniandfriends yanılma payı tabikide var haftası erken bekle bence bsnde detaylı ultrosonu beklıorum