Hem iç dikişim hem dıştan dikişim çoktu 2. Yolda sezaryen kesisi mi yoksa normal doğum kesisi mi dersen yine normal doğumu tercih ederim. İyileşme süreci çok daha hızlı sezaryen kesisine göre , bebek bakımını zorlaştırmıyor daha sonrası için hissizlik yada sızlama olmuyor. Bebek riske girmicekse normal doğumdan devam etmeni tavsiye ediyorum.