Bende ilk öğrendiğim zamanlarda aynı senin gibi oluyordum, otururken bile sanki nefesim kendime yetmiyo sanıyodum kalbim çarpıyodu birden😅 sonraki haftalarda kendiliğinden geçti bende üzerinde durmadım. Sende takip edersin kendini eğer geçmezse doktoruna danış mutlaka, bazen doktor kardiyolojiye yönlendirebiliyor için rahat eder , hayırlı olsun gebeliğin , sağlıkla geçer inşallah 🥰