seymavci10 Bende 38+2 deyim ve Sabiha hanıma geçtim dün, takip eden doktorum ayrıldı hastahaneden paket aldığımız için doktor değiştirmek durumunda kaldık ama dünkü muayenemiz çok keyifli çok güzel geçti. Soracak olduğum tüm soruları bir bir sormama gerek kalmadan anlattı, ben istemeden numarasını verdi ve gece saat kaç olursa olsun doğumun başladığına dair belirtin olduğunda ara hemen hastaneye geçeyim dedi. Çok tatlı dilliydi, eşimde bende çok ısındık