anominxx hiç bir belirtim yoktu hamileliğim başından belli şiddetli baş ağrım hep vardı sirekli migrenim olduğu için hep ara ara ölçerdim yükselmeye başlayınca daha fazla ölçüp takip ettim 1 hafta boyunca normali hep 11 çıkıyordu en son 16/10 a çıkınca hastaneye gittim hemen ilaç başladık zaten ama hiç aksatma canım evde takip et ama halledilmicek birşey yok