Yucci bende hazırlayacam cam tepsi düşünüyorum bide güzel bi cam sebil aldım içine şerbet koyup ikram edeceğim bardaklarım kahve yanı cam bardakları gibi ufak şirin bide isim yazılı tablosu olcak seninde varsa ahşap bişeylerde hoş durabilir çok balonlar vs kalabalık olmadan sade şık