
Kızlar ben 1 yıldır 2. Bebek için uğraşıyorum bi tüpüm tıkalıydı diğer tüpümde de 4 cm çikolata kistim var doktorlar artık tüp bebek yapalım dedi yaşım da 37 her ay yapıyordum artık yapmıcam dedim ama 1 haftadır göğüslerime el süremiyordum karnım da garip garip kramplar giriyordu okuldan gelince yapayım dedim ve şok ağlama krizine girdim çok mu silik ne yapsam yarın kan vereyim dimi Bat 25 şubattı