buse_06 Merhabalar bugün 50 gr glukoz ile şeker yüklemesi yapıldı açlık glukoz değeri 83 verdiğim kanda glukoz değeri 140 çıkmış normal midir acaba?
bsrelif buse_06 e nabızda zaten referans değeri var oradan anlaşılır birde normal ise değerler normal yazar. Benimde bugün çıktı sonuçlarım iyi çok şükür. Görsel varsa atarsanız yorumlarım
mrvnr35 buse_06 140 sınır canım yani tam sınırda çıkmış tokluk şekerin bu normal ama sadece az da olsa dikkat etmen gerekebilir daha da yükselmesin diye ara ara şeker ölçümü isteyebilir senden sadece onun harici sonucun iyi
buse_06 bsrelif Açlıkta normal yazıyor diğerinde bişey yazmıyor referans değeri de yok teşekkür ederim sizin adınıza sevindim sonucunuz iyi çıkmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💕