hadiye28
deniz1243 bu msjı yazdıktan bir gün sonra doğum yaptım kontrolüm vardı Altan muayenede 6 cm açıklık olunca direk doğuma aldılar hiç sancım yoktu suni sancı verdiler suyumu patlattılar ve hemen sancım başladı ama çok aceleciler ben orada hayatımın en zor anını yaşarken onlar bi an önce olsun bitsine bakıyorlar iki kişi karnıma bastırdı dikişim çok fazla
Bundan sonra hastane sürecini anlatayım size gerek sosyal medya gerek çevrem hep çok methettiler hastaneyi tercih etmem sebebim buydu
Doğum yaptım sancı odasına geri gönderdiler yaklaşık iki saat orda bekledim oda yok dedikleri için orda beklediğim sürede kimse emzirme eğitimi vermeye gelmedi ve ben o acıyla zaten bebeğimle ilgilenemedim sonra odaya geçirdiler oda gerçekten şaka gibiydi 10 metre anca camsız yatağım kapının girişinde karşıda oturan erkekler var sancı odasında mahremiyetten bahsederken burda önemli değildi odaya geçtiğim halde yine kimse emzirme eğitimine gelmedi bu arada ağrılarım çok fazla üç dört kez ağrı kesici istedim gece getirdiler odada hediyeliklerimizi koyacağımız bir masa yok küçük ev tipi sehpa vardı o kadar özenle aldığım hediyeliklerim o şekilde rezil oldu
Eğer sezeryan yaparsan sana camlı oda veriyorlar çünkü daha fazla para ödediğin için eğer normal yaparsan ardiye gibi bi odada rezil gibi kalıyorsun
Daha sonra doğumda alerjimi sorduklarında penisilin dedim bileklik taktılar antibiyotik verdiler eve geldim içeriği okudum penisilin aradım öyle düzelttiler sonra ağrım çok diye acile geldim yine yanlış ilaç yazdılar yine arayıp düzeltirdim
Dünde bebeğimin kontrolü vardı sarılığı çıktı yoğun bakım ücretsiz bırakmak istemedim özel odaya ücret ödedim dikişlerim olduğu için hergun yıkayıp ilaç sürmem gerekiyor banyoda duş yok gider olsa lavobodan yıkıcam oda yok hemşireye sorduk başka yerde duş almam gerekiyor başka oda açamam malesef diyo ukalaca ozaman burda yapıcam gelip temizliceksinşz dedim eşim gitti bi yerlere şikayet etti bana oda verdiler duş için onda da gelip kapıya vuruyorlar hastamı taşındı odaya diyorlar hayır duş almak için dedim hemşire izin verdimi diyo evet verdi dedim
Rezil bir hastane doktorundan personeline kadar araların da bi kaç iyi çalışan vardır o kadar iyi yorum yapanlar neye yaptılar hiçmi iyi birşey görmediler bilmiyorum benimde kontrolüm var ondan sonra önünden geçmicem benim yaşadıklarım bunlar yinede tercih etmek isterseniz siz bilirsiniz eksiği var fazlası yok yaşadıklarımın