birasude merhabalar hiç endişe etmeyin. Benim daha önce bir düşük ve bir kürtajım var. Şuan 14 haftalık hamileyim. Hamile kalır kalmaz doktoeum hemen progestam başlattı ve ben 14 haftadır bınu kullanıyorum. Ayrıca bende pıhtılaşma var buna bağlı asprin ve pıhtı iğmeside kullanıyorum. Progestanı olası bir düşüğe karşı önlem olarak kullanıyoruz her geve yatmdan alıyorum. Herhangi bir zararı yok. Üzülerek söylüyorum ki zaten eğer bebek sağlıksız ise tüm tedbirlere rağmen vücudunuz onu atıyor. Endişe etmeyin tedbir olarak düşünün. Benim ilk gebeliğimde kesenin etrafında yoğun nir kanama alanım vardı doktor yazdı bunu kullan ama eğer sağlıksızsa zaten vücudun istemiycek demişti