mutlunes ballim_dunya ballim_dunya ben dpo 10ken gebelik testi yaptım ve çift çizgi çıktı alttan ağrım çok oluyordu özellikle geceleri oluyordu
ballim_dunya mutlunes şuan benimde öyle alttan yumruk atıyorlarmış gibi ağrım oluyor bide akıntım bugün başladı beyaz kremsi göğüslerimde de mavi mavi damarlarım çıkmaya başladı inşallah bu ay olmuştur
mutlunes ballim_dunya ballim_dunya aynen böyle yumruk atar gibi oluyor ama kısa süreli. Sonrasında karnım ağrımaya başladı hatta testi yaptığım gün hiç ihtimal vermiyordum karnımın ağrısından dolayı birde Reglime 4 gün kalmıştı diye direk çift çıktı kan verdiğimde de 92 çıkmıştı inşallah bu ay seninde öyle olur 🙏🏻🙏🏻