Kızlar selam. 29+4 haftalık gebeyim. Dünden beri sağ göğsümde bölgesel bir ağrı var mastit olmuşum gibi. Elleyince de ağrıyan yerinde şişlik var. Sıcak duş alip biraz masaj yaptım cok az hafifledi ama halâ ağrısı devam ediyor. Başına daha önce hamileyken böyle bisey gelen oldu mu ne yapabilirim