cansuilk Marmara parkın arkasında Medihaus tıp merkezi var. Orada Kamer Tezer Özer’e gidiyordum ben. Çok memnun kalmıştım. Fiyatlarıda diğer hastanelere göre daha uygun. Normal doğum yapmıştım. Bireysel oda, ilgili ebeler, pilates topuma kadar getirdiler ilgilendiler. Ben süreçten de doğumdan da çok memnun kalmıştım ✨🤍