Zehrailly çok şükür aradğım yorumu buldum iphone kesinlikle abartılıyomuş ben android kullanıcısıydım popüler kültre uydum 2 sene önce doğm hediyesi 15 istedm kocamdan istemez komaz olaydım buda telefn mu 😁 bnm önceki xiomi bundan kat kat iyiydi kamera övenler bnce kamera görmemiş samsung S22 kullanıyo eşim benle aynı aldı bi kamerasr varr 2 senedr hala ilk günki gbi özellikleri zatn süper canm sen 5 senedir kullanıyomşsun hafıza kalmadı diodun ben 2 senedir kullanıyorm benm xiomide uygulama kızımın oyunları doluydu 6-7 sene snra artk hafıza yeter diodu dha düne kadr da çalışıyodu bu ara birz şarjsız bıraktk heralde oda yeter dedi bi zahmt açılmadı telefncuya gitse açılır o derece iyi ama bu iphone pişmanlk valla hiç tavsiye etmem bi artısı yok abartılıyo kesnlikle büyk bi hayalle almıştm ama hayal kırıklığı oldu