aselimdurum D vitaminini 5. Aya kadar düzenli kullandık , 5. Aydan 7. Aya kadar 2 ay kullanmadık, şöyle eşimin annesi, babası ve kardeşinin kafaları küçük. Muhtemelen onlara çekti oğlum. Ben ona değil de , bıngıldak kapandı ya, doktor bundan sonra daha yavaş büyür dedi. Sağlık sorunu olmaz herhalde diye düşünüyorum, kafası bedeni ile orantılı gayet , sadece kafası büyük değil. İşte ilerde küçük kalır mı , nasıl görünür bunlar aklıma takılıyor