maviiss benimde detaylı ultrasonda plasentanın aşağıda olduğunu söylemişti doktor ama bu haftalarda normalmiş kanama riski vs vardı ama benim hiç kanamam olmadı. Ani oturup kalkmadım her fırsatta istirahat ettim rahm büyükçe plasenta yukarıda çıkıyor çoğunlukla benim de çıktı