asyaa1234 Kizlar hastaneden geliyorum 6 haftalık gebeyim doktor kalp atışı var ama dinletemem dedi çok küçük dedi neden böyle bişey dedi sizinde başınıza geldimi öyle bişey kızımda hemen dinletmisti normalmi
Gokcesena1 asyaa1234 ısı gittiği için dinletmiyorlar bana da söylediler 6 haftalıkken 9 haftalık oldum o zaman duydum o da yine kısa süre dinletiyor muhtemelen ısı bebeğe zarar mı veriyor bilmiyorum aynı durumu yaşadım 13 haftalığım şimdi şükür bir sıkıntı yok
Almirolie asyaa1234 cihaz zarar vermesin diye yani iyiliğiniz için 🫶🏻kalp atışı görünüyorsa şükür sorun yok bence
nevinbulyaman @asyaa1234 daha çok minnak bebeğiniz ama doktor kendisi duymuştur korkmayın ben 6+2 de duymuştum varla yok arasıydı hiç bişi anlamamıştık eşimle bi hafta sonra gittiğimiz daha net anlaşılır bir kalp sesi duymuştuk
asyaa1234 nevinbulyaman bana kalp atışı var dedi zaten ama kuck diye dinletemem dedi 4 hafta sonra gel dedi
gzdeozn kalp atışı için dopler gönderiliyor rahminize bebek küçük olduğu için zarar vermesin diye görselerde dinletmiyorlar💖 önemli olan kalp atışını görmesi stres yapmayın biraz daha büyüdüğünde eminim dinletecektik 💖💖
nevinbulyaman @Lapsodi yok bebek görünmez o haftada erken daha bide doktorum kişiden kişiye değişiyor o dedi