Merhaba kızlar günde bir adet klomen ictim 5 gün. Bugün kontrolüm vardı adetimin 10.günü solda 2 adet biri 12mm diğeri 14 mm yumurtam olduğunu söyledi doktorum.. tekrar kontrolüm Çarşamba günü.. aklıma takılan şu; ikisi de mi olgunlaşicak ve çatlatma iğnesi ikisinide mi catlatir nasıl olur fikrinizi alayım . Geçen ay sağda tek yumurtam olmuştu gebelik oluşmadı. Bu ay iki olunca umutlanmalimiyim acaba