Kızlar 2 gün önce kan değerlime baktırdım po2 değeri 20 çıkmış ALT:82 AST:46 ÇIKMIŞ adada oturduğum için kadın doğum veya dahiliye yok burada randevuma da daha 1 hafta var burada acildede yeterli açıklamyı yapamıyorlar bu değerleri daha önce gören var mı acil olarak baktırmalı mıyım bilen var mı acaba bebeği etkiler