susaserhan Merhabalar 8 haftalık gebeyim .Normalde asla çok yemek yiyen biri değilim Canım çok istese bile irademe sahip çıkarım.Fakat gebe kaldığından beri iştahım çok açık saat başı acıkıyorym .Benim durumumu yaşayan varmı ne yapmalıyım