Kızlar 15+3 haftalığız. Biraz önce doktorum rutin kontrolde bagırsakta parlaklık gördü. Hiç kanaman oldu mu diye sordu. Hiç olmadı kanamam. 2 li testlerim ense burun temiz bunlar. Doktor korkmana gerek yok. Kendi kendine geçer dedi. Sorun yok dedi. Başına gelen var mı ?