21 martta hamile olduğumu öğrendim hastanede test verdim 123 çıktı ardından 27 martta test yapıldı bütün sonuçlarım çıktı beta Hcg hariç yapılmamış olabilir mi doktor Salı gel dediği için yarın gidicem ama kaç gündür bekliyorum geç çıkar mı yoksa yapılmadı mı