nora1233 asko deniyorum donden beri 4 test bebetime erken gebelik dünden beri aynı siliklik 😂az önce de bi damla pembe kan geldi peçeteyle silince .17 aralıkta düşük yaptım 9haftalıktı kalbi durdu Picos um var geçen ay sa kimyasal yaşadım beta 6 idi çift çizgi keşke dönüşse :/ test yapmayacam artık kendime hakim olmam gerekiyor 😭