Fkr23 sezaryenden önce ben sonrasında kabızlık problemi yaşamamak için kuru kayısı yemeye başladım sonrasında da her gün yedim bi sorun yaşamadım çok şükür, zaten önceki gün 12 den sonra su dahil hiç bi şey yiyip içmiyordun doğumdan sonra hastane hoşaf çorba getiriyor, sonrasında nescafe içtim baş ağrım olmasın diye bu şekilde