aysct Kızlar bebeği 4 kilo üstü doğan var mı, kaçıncı haftada doğdular. Benimki 37 de 3985 gramdı. Sezeryan olacak doktor hala gün vermedi bugün 37+6, Perşembe tekrar gidicem
aselimdurum aysct 39da tam 4 kg doğmuştu kızım ama doğuma girmeden önce ki ultrasonda kilosu 4680 çıkmıştı
aysct gulseren844_ Kefir çok tükettim, avakado, kaşar, yeşil elma akşam da genelde protein ağırlıklı tüketmeye çalıştım
aselimdurum aysct evet suyun içinde ödemli olduğu için ultrasonda -500 +500 olabiliyor demişti doktorum