hasta bezleri cok pahalı olunca depeend’e döndüm şimdi baktım 9lu 230 tl ben doğum yapalı 3 yıl oluyor o zaman sık değiştirmiştim kaç tane kullandım hatırlamıyorum ama yaklaşık 1-1,5 hafta hasta bezi kullanmıstım her tuvalet sonrası değiştirmiştim tahminen kaç paket depeend almam lazım ne kadar kullanılır hatırlamıyorum siz kaç tane aldınız? ped kullanıslı olmuyor oturmak mümkün değil yatınca da ister istemez sızıyor ve ped enfeksiyonu tetikliyor bence beni mahvetmişti cunku o yüzden sadece depeend ne kadar kullanılır onu merak ediyorum