Merhaba kızlar 24 Mart gece 10 verdiğim kanda 211 değer çıktı 26 Mart sabah 9 da verdiğim değer 375 çıktı kese de göremedi doktor cuma günü gittiğimde ultrason da göremedi çarşamba gel dedi çok ufak diye mi görememiştir kızlar böyle tam olarak doktor dan evet bebeği keseyi gördük kelimesi duymadan diken üstünde gibiyim ya yoksa yada gerçekten var mı diye başına böyle birşey gelen var mı Happy Mom göre adet son günü hesapladım 4+5 şuan 🙈
Dua edim kızlar çarşamba sorunsuz görelim keseyi bebek görünür mü bilmiyorum 🥰