_fatmaer 9 haftalık hamileyim şehir hastanesine gitmek istiyorum bayan doktor istiyorum sizinde deneyimlerinizi öğrenmek ve önerilerinizi bilmek isterim
aley98 _fatmaer Merve uğur 35+6 haftalık hamileyim başından beri Merve hanıma gidiyorum sorduğun bütün sorulara cevap veriyor ve hastasıyla baya ilgi hatta eşinde girebiliyor
kelebek921_ _fatmaer serhan altınkaya gidiyorum cok memnunum 38 haftalığım basından beri ona takipliyim
mickey _fatmaer Bende oradaki bir kadın doktora gitmiştim hiç memnun kalmadım hemen değiştirdim. İlk defa gitmişim bana hiç sormadı şuan vitamin vs ne kullanıyorsun yada kan idrar tahlili verdin mi yakın zamanda diye sormadı. Ultrason ile muayene etti gönderdi. Bu ne ya dedim ilk defa gitmişim hiç bir şey sormuyor derhal değiştirdim. Eren Can Güleryüze geçtim. Adamın ilk sorduğu yakın zamanda kan idrar verdin mi değerlerine bi bakalım oldu. İdrarda yanma var mı vs herhangi bir şikayetin var mı diye sordu muayene etti. Vitaminlerimi yazdı. İlgisini beğeniyorum. Bir de çok güleryüzlü çok sempatik bir doktor. Özel hastaneler hemen kapar o doktoru 🤭
Ddygalz lina_07 ben kendisinden çok memnunum doğumu da özellikle kendisinin yaptırmasını istedim tek sıkıntı çok yoğun olması onun dışında dinliyor insanı strese sokmuyor terslemiyor iyi bir doktor
haziranmucizesii Hastanenin doğum bölümü gerçekten çok iyi. Hangisine gidersen git pişman olmazsın. Bora Özgün,Sıdıka Uyanıker,Banuhan Şahin,Erencan Güleryüz. Gittiğim doktorlardan aşırı memnunum. Tavsiye ederim.
_fatmaer Hepinize çok teşekkür ederim benim arkadaşımda serhat hocadan çok memnundu ama biz bayan doktor istiyoruz açıkcası :)
aley98 _fatmaer çarşamba günü var randevusu birde ayın 6 sında var nisanda izni çıkıyor Birtek 24 de olacakmış büyük ihtimalle benim doğuma da girecek
aley98 kelebek921_ evet öyle görünüyor bebek önde olduğu için sezaryen demişti doktorum yarın randevum var tam ozaman belli olucak
kelebek921_ beyzo07 serhat altınkaya kesinlikle hic şüphesiz hem eş da alıyor yanına diğer doktorlar almıyor kendisi daha önce akdeniz şifa da görev yapıyordu suanda buraya gecti
gizemkdogan beyzo07 kendisine ben de hamileliğimin başında gittim ve o kadar moralimi bozdu ki ilk zamanlar hassas dönemler oluyor ve çok ters davrandı. Önceden özel hastanede çalışmış oradaki yorumlarına bakarak gittim ama aynı hassasiyeti devlet hastanesinde göstermiyor ve bana daha hamileliğimin başında “belki bebek düşebilir de bu zamanlarda çok umut bağlamamak lazım” demişti kontrolden çok kötü çıktım şu an çok şükür bebeğimin doğumuna 2 ay kaldı ve hiçbir sorun yok bu doktor yüzünden özel hastaneye gitmeye başladım sonraki süreçte. Özetle hiç tavsiye etmiyorum