benkader nisanur_klc İkinci hamileliğim 23. Haftadayım bu defa kızım olucak inşallah ilkinde sadece kulağa hoş geliyor diye isim koydum ama bu defa işin biraz daha enerji kısmındayım sanırım baya araştırıyorum enerji olarak nasıl bir isim koymalıyım diye Asya ve Bilge isimleri yatıyor kafama enerji anlamında da güzel .. Ama başka birkaç isim daha var aklımda (Ceylin , Duru , Deren .. ) gibi
beyzzsenturkkk nisanur_klc biz minel koyduk. ezgi, nazlı, ceylin ve ipek isimlerini de cok beğeniyorum
gvnrzz nisanur_klc bizim de kız 24. Haftayı doldurduk hala kararsızım. Ben de post acmıstım. Birce ismine dün tam karar verecekken esim de dahil iki kişi 1-C gibi duruyo seslenince dediler. Ela olabilir ama cok kısa gibi. İnci Ela olsa uyumlu mu sizce nasıl. Defne yi cok begeniyordum instagramda su an cok görüyorum o yüzden vazgectim. Gibi gibi bende durumlar böyle hem size fikir olsun bu isimler hem bana belki fikir veren olur. Bunlar dısında Almira, Beren, Beril, Ahsen begendiklerim
Kartaly nisanur_klc Mehlika, Züleyha, Piraye, Melis, Ayla, Damla, Duru, Yasemin, Açelya, İlayda, Tuana
Mom908 defne alya inci gibi isimler çok fazla koyuldu bence pera simay mina bilge gökçe beren eliz bade nehir 🤍 derin gibi isimler tatlı geliyor
Mom908 nisanur_klc yakın arkadasımın kızının adıydı çok ben koyamayacagım bu yüzden, çok güzel çok kibar bir isim, güzellikler getirsin 🌸
mervekalkann nisanur_klc kızım olsaydı Alina veya Sophia düşünüyorduk Eşim ile ama oğlum oluyor 😂 sağlıkla gelsin 🌸
gvnrzz Mom908 kötü bi isim değil ama daha yumusak,zarif hani ela inci gibi hafif isimler istiyorum. Tesekkür ederim öneriniz için🌸