08061999 canım ben de ovitrelle ile hamile kaldım. İğnenin 7. Gününden itibaren her gün test yaptım. Bende iğnenin etkisi 8. Gün geçti. 9. Gün tekrar silik bir şekilde belirdi çizgi. 10. Gün tekrar yaptığımda silik çizgi daha da belirginleşince kan verdim ve hamile olduğumu öğrendim. Ama tabi doktorlar mutlaka 14. Günü bekleyin diyorlar ben 8. Gün negatif olup iğnenin etkisinin geçtiğini gördüğüm için erken öğrenmiş oldum