bilgia Kabızlığa nasıl çözüm buldunuz kızlar fazla zorlayamıyoruz da kese altı hafif kanama olduğundan dolayı
bademli_puding bilgia bol su gün kurusu kefir erik kurusu yiyebilirsin bende çok yaşadım şimdi düzene girdi şükür
aysegulk07 bilgia ben 24. Haftada falan magnezyum kullanmaya başlamıştım çok iyi geldi ondan sonra hiç kabızlık olmadı bide olduğunda bi tatlı kaşığı zeytinyağı içiyordum o da çok iyi geliyordu