_seydaa canım böyle birseylw bende karşılaştım bi ısırık yemiş bulunmuştum ve 3-4 tane zirrat mühendisine danıştım 1 tane de sağlık danışanına mühendisler bunun bir çeşit bitki hastalığı oldugunu muzun yetiştiği agaçta mantar ve bakteri olduğunu muzun hastalıklı olduğunu belirttiler bi kısmı zararlı olabilir gebelikte tüketmeyin dedi bir muz yetişitiriciliği hakkında bilgisi olan biride nemden ötürü olduğunu belirtti. Bende sizinle bildiklerimi paylasmak isterim ayrıca yediğim muz yerli alanyada yediğim bir muzdu sadece itallerde yok yani maalesef 🧐