Arkadaşlar kimyasal gebelik geçiriyorum regli oldum bitti ancak bhcg değerlerim geç sıfırlanıyor reglim bittikten sonra 0 olmuştur artık diye ayın 28 inde test verdim hala 30.3 tü değerim ,1 ya da 3 nisanda tekrar bhcg vereceğim. Sorum şu bhcg sıfırlandıktan sonra ovülasyon dönemi başlıyor değil mi ? Bhcg 0 olcak ondan 8-10 gün sonra ovülasyon testi yapabilirim yani?