surpriz_anne hareketlerini hissedemediğimiz için ister istemez korkup evham yapıyoruz bende öyle sürekli iyimi diye düşünüyorum ama bizim vücudumuz çok özel bir şey olsa ya şiddetli bi ağrımız kanamamız olur her seferinde böyle gidip bebeğimi gördükçe rahatlaya rahatlaya 18. Haftaya kadar geldim kendini üzme bir şeyi yoktur senin karnında güvende annesi