Kızlar geçen hafta çarşamba günü lekelenmem geldi kahverengi doktor iğne ve progestan fitil verdi cuma kontrole gittim kesesi bebek vs gayet iyi dedi fitili kullanıyorum, dün ve bugün sabah sümüksü kahverengi akıntım oluyor baya geldi tuvalete oturunca aktığını hissettim. Doktoru aradım yarın gel kan uyuşmazlığı iğnesi yapalım dedi, doktorum özelde tamamlayıcı sağlık sigortam yok reçete yazıyormuş doktor kendin alıyormuşsun bu şekilde ücret ödeyen oldu mu? Veya erken haftalarda kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıran