Bekleyebildiginiz kadar bekleyin derim ben son adet tarihime gire 7 haftalık diye gttim geç döllenme olmuş daha cok kuck dedi 5 haftalık dedi kese vardı ama içinde kalp atışı vs göremedik tahliller için devlet Hastanesi’ne gttgimde de bana boş kese denildi çocuk yok denildi kendi doktoruma söyledim daha küçük haftaya bakacaz dedi ama şu an psikolojim allak bullak yerinizde olsam geç gderim ohtimal bile canımızı sıkıyor kimi daha anca görünür diyor kimi yoktur o zman diyor Perşembe günü kontrolüm dua edin nolur