Merhaba,
Bir kaç gündür duygusal olarak sıkıntılı bir dönemden geçiyorum ona bağladım ben ama bugün aniden ve şiddetli bir burun kanaması yaşadım. Üstüm başım hep kan oldu ve baya korktum çünkü böyle burun kanamalarım hiç olmaz. 10 yıl önce falan çok üzüntülü olduğum bir gün olmuştu o yüzden onu referans aldım ama bu süreç normal mi anormal mi anlayamadım.
Burun kanaması yaşayan var mı? Bu tekrarlar mı çok tedirgin oldum. Bilgilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum