15 Nisan da sezeryanim var bu üçüncü sezeryanim olacak ,Genel anestezi için yüksek risk grubuna girdim entube zor olur dedi doktor spinal tutmazsa zaten genel yaparız dedi iki arada bir derede kaldım siz benim yerimde olsanız hangisini seçersiniz ikinci sezeryanim da uyusmadim bu yüzden korkuyorum ya tekrar aynı şeyleri yaşarsam diye