Kızlar selam. 17+4 haftalık gebeyim. Bir oğlum var ama onda bu şekilde olmadı ve zorunlu sezaryen olduğum için de doğum sancısı nasıl olur hiç bilmiyorum. Bugün 1 saattir filan karnımın içi acıyor ağrı değil de acı yani ve ara ara giriyor ama düzenli mi derseniz değil, bazen 2 dkda bir bazen 5dkda bir. Sanki çok tuvaletim var gibi ama yok, tuvalete de çıktım aynı. Bebek hareketlerini zaten düzenli hissetmiyorum henüz o yüzden hareket konusunda da bir yorum yapamıyorum mesela bugün hiç hissetmedim ama düzenli olarak her gün sürekli hissetmiyorum zaten. Bu yaşadığım doğum sancısı filan olabilir mi ? Dayanılamayacak kadar değil ama acı girince de bi rahatsızlık veriyor yani.