AuraMomB bende 37 den beri 1 cm açılma var açılma başladı 2 güne doğurursun diyip eve yollandım 39+2 de nişan geldi acile gittim bebeğin suyu azalmış sancılar düzenli çıktı yatış yapıldı ama ben hissetmedim 39+4 de doğurdum doktorun demesine göre benim en geç 38.haftanın başında doğurmuş olmam lazımdı 🤣 ama akıntım 38.haftanın ortasında başladı 1 hafta sürdü işte değişir kişiden kişiye haftan da erken gibi daha hayırla sağlıkla zamanında al kucağına inşallah 🤲🫶