Kizlar, 5 subat pazartesi sabah 7 de nasipse kizima epidural sezeryanla kavusucam. Ama ameliyat aninda panik yaparim,ameliyat ortamindan korkarim diye surekli agliyorum. Hem bebegime kavuscagim icin mutluyum hem de cok korkuyorum. Sanki 5 yil tasirdim karnimda oyle yani. Yuzlesince bi tuhaf oldum. Biri nasilsin dese basliyorum aglamaya.
Epidural sezeryan yapanlar pozitif hikayelerini yazabilir mi? Dualarinizi esirgemeyin benden..