Son adet tarihim 4 şubat iki kez yumurtlama gördüm bu ay 26 martta lan verdim 445 30 martta 2450.3 kese görülmedi karından normal mi acaba bilgisi olan var mı çarşamba tekrar çağırdı kesin kese görmem gerek dedi yoksa dış gebelik falan olabilir dedi başına gelen var mı böyle bir şey