doimom hayırlı olsun🤗
Canım 3 temel kural ;👌🤗
*moralini yüksek tut
*Uykunu al
*Bol su iç 😉
Onun dışında damla takviyesi alabilirsin,
Hoşaf iç bol bol (dut kurusu ve kayısı vardı bizde ben onlardan içmiştim) doğal olırsa daha iyi elbette🤗
Bir de bebeğin seni emdikçe artacak, (talep (emme) olursa süt artar)
Bunun için de mama verirken göğüs üstüne damlat mamayı ordan sık memeden alsın, ben öyle öyle attırdım, memeye de alışmıştı tavsiye ederim👌😊
Sağım yaparak da hızlandığını fark ettim ama ona yormam kesin mi bilemiyorum, belki arttıkça da hızlanmış olabilir