Selam kızlar ayakta kaldıgım zamanlar kanamam artıyor yoğun kırmızı şekilde. Tuvalete gidiyorum çok afedersiniz kendimi durdurmadığım müddetçe kan akıp gidiyor en son kalkıyorum klozetten o şekilde durduruyorum diyim yani dün sabah da bir anda boşaldı böyle su gibi. Korse takmıyorum onun yerine toparlayıcı külot giyiyorum acaba ondan mı kaynaklı kızlar kasılma olmadıgı için rahim kendini toparlayamıyor mu acaba? Kendini saldığı için mi kanama oluyor? Yoksa normal mi?