21 haftalık hamileyim üçlü test sonucu. Tr.21 riski doğumdaki 1:612 sonuç çıktı kendi kadın doğum doktorum riski olmadığını söyledi ama bugün peritoloji bölümündeki doktor detaylı ulstarsyon için sıra almaya.gittigimde muayne etmeden üçlü test sonucuma bakarak orta risk durumundasın dedi ne anlama geldiğini açıklamadı sonuçlarım Tr.21 riski 1.612 çıktı bu ne anlama geliyor acaba bilen var mı çok strese girdim