asenao detaylı dediğine bakmayın çoğu devlet ve şehir hastanesi tam detaylı bakmıyor. İlk sehir hastanesinde yaptirdim 10 dk bile bakmadı. Sana bilgi vermeyi geç yüzüne bile bakmıyorlar. Hızlıca bitsin diye uğraşıyorlar. Ve sonuç olarak rapora bir baktım sadece baş ve boy hesaplanip yazılmış başka hic bir şey yok ve ultrason fotoğrafı da yok. Renkliyi 3,4D olanı geç siyah Beyaz bile vermiyorlar. Sonra kendi kliniği olan bir perinatoloji uzmanına gittim ve nerdeyse 45 dk inceleme yapildi. Kulak cm bile ölçüldü siz düşünün 🤭. Size fotoğraf verebilmek için bebeğinizin yüzü net görünene kadar da uğraşıyorlar. Hem 4D bir ultrason fotografı ve her detayı önce ince yazılan bir rapor veriliyor. Kısaca parayı veren düdüğü de çalıyor. İmkan varsa özel