beybigeliyo yaa aslında doğru söylüyorsunuz, hamileliğimde havanın yağmurlu olmasına bağlı olarak bende de sinüzit oluyor. Dün akşamdan beri yağmur var, bugün de benim burnum akmaya başladı. Sinüzitken hiç tansiyon ölçmemiştim,tansiyon artışı olur mu ki acaba? Mantıklı geldi söylediğiniz, içim rahatladı biraz. Teşekkür ederim🤗