Kızlar ben 2.5 aylıktan beri egzersiz yapıyorum normal doğum olursa kolay olsun, sezeryan olursa da sonrası için iyi oluyor diye ama bazıları o kadar moralimi bozuyor ki. Yaptığın egzersizler hiçbir işe yaramaz kendini boşa yoruyorsun falan filan. Sizce de öyle mi🥹