Hsnanr Arkadaslar bugun sacımı yaparken dalgınlıkla 2defa ayrı ayrı göbeğimi yaktım çocuksa leke olmaz degılmı ?
Aysnrplt Hsnanr 7 kat karnının altında kesenin içinde bebeğin maşa veya düzleştirici yanığıyla nasıl bir leke olabilir😄
GozdeCemre Hsnanr hayır 1 kere yakıyon 2. Yi niye yakıyorsun aha gitti çocuk yandı içerde Hemfe iki kere. 😂😂😂ah yavrum benim