caytilatte Selamlar 10+6 dayız kusma bulantı iştahsızlık yok yeme içmem iyi sağlıklı besleniyorum ama hamileliğimi öğrendiğimden beri 3. Kez boğaz ağrısı öksürük burun akıntısı hastalık yaşıyorum neredeyse iki haftada bir artık bıktım bu durumdan ilaç da kullanamıyorum. Bugün artık doktora gideceğim ama ilaç antibiyotik vs kullanmak da pek içime sinmiyor. Hamilelikte bağışıklığı düşenler neler yaptınız ? Neler önerirsiniz ?
bahardurum caytilatte bende aynı durumdayım boğazım çok kötü , ama giderseniz de parol dışında bi şey verilmiyor diye biliyorum. Bal limon idare etmeye çalışıyorum
fatbenya caytilatte eğer enfeksiyon çok yüksekse hamilelikte kullanılabilecek antibiyotik veriyorlar dahiliyeye gözükmen gerekiyor onun için. ben portakal yiyorum doğal pastiller var hamilelikte zararı olmayan boğazlarım için ondan kullanıyorum çok ağrıdığında. ballı ıhlamur içebilirsin bir bardak rahatlatır seni eğer yiyebiliyorsan limon ye yada suya sık biraz iç iyi gelir
bahar_akdg caytilatte bende aynı şekilde 4+2 deyim aşırı burun akıntım vardı tıkanıklık boğaz ağrısı sadece taze mandalina suyu içtim ve okyanus suyu aldım spreyi onu burnuma kullandım gayet iyiyim şuan ya birde bişey soracağım ben adetime 3 gün kala kan verdim beta 390 çıktı değeri böyle yüksek çıkan var mı
mervekalkann caytilatte hem ilk 3 aylık dönemde hem sonraki 3 aylık dönemde grip oldum malesef bol bol meyve, buhar, vicks, ıhlamur, nane limon bal ile 1 hafta 10 günde geçirebildim.
caytilatte bahardurum evet a önce geldim kbb den dediğiniz gibi sadece parol verebilirim dedi ilk trimesterde 😅😢😢
Yummyyummy06 Benim hamilelikte başında ve ortalarda iki kere boğaz ağrısı öksürük grip gibi hasta oldum. İkisinde de antibiyotik verdiler. Boğazım enfeksiyon olmuş. Diğer türlü enfeksiyondan dolayı ateş daha tehlikeli ya da enfeksiyonun ilerlemesi. Hamilelikte antibiyotik kullanılıyor nane limon falan bir yere kadar.
caytilatte Yummyyummy06 doktora gittim antibiyotiklik durumun yok grip olmuşsun oyüzden hiçbirşey yazamıyorum geçmesini bekle dedi doğal yöntemlere devam😢
caytilatte bahar_akdg teşekkürler kaç günde geçti peki ? Yüksek hcg ikiz gebeliğe işaret olabilir derler ama bilmiyorum ben adet gecikmemin 4. Günü gitmiştim 2185 ti
nazli0306 caytilatte bende hastayım idare etmeye çalışıyorum bu ikinci hasta olusum 6 aylık hamileyim gerçekten çok zorluyor
tubis42 Haftadayım bende aynı iki üç haftadır hastalık bi geliyor bi gidiyor baş ağrısı öksürük halsizlik boğaz ağrısı var doktor antibiyotik yazdı parolda attım antibiyotiksiz zor geçer doktor hamileliği bilerek verdi sende doktora görün yazdır zaten bitki çayı içemiyoruz içsende bi yere kadar oluyor güzel bi banyo yap kalın giyin sıcak bir şeyler iç antibiyotiği at ben bunları yaptım daha iyiyim şimdilik dinlenmeden de asla geçmiyor
sarilale123 caytilatte bana antibiyotikli tedavi yapmak gerekiyormuş. ama bir iki gün daha sabret geçmezse başlarız dedi 2 gün ağrılarım dayanamayacak şekildeydi ama şu an hafifledi. antibiyotik kullanmamak için gitmiyorum zaten parol yazıp geri gönderiyor başka bir şey vermiyor. Bayramdan beri hastayım ben bir türlü toparlayamadım
aksurab hiç iyileşmedim desem yeri zaten hamileliğimin başından beri burun tıkanıklığı var şu an 34+3 sanki daha da çok artmış geceleri nefes alamıyorum